Vážení zákazníci, z důvodu čerpání dovolené, budou vaše objednávky přijaté od 4. 7. - 12. 7. 2020 vyřizovány od 13. 7. 2020. Děkujeme za pochopení.

Jak nakupovat

Registrace
Nakupovat lze jako nepřihlášený uživatel nebo jako registrovaný zákazník. Registrace umožňuje zákazníkovi sledovat stav jeho objednávky, zda byla objednávka v pořádku přijata, zpracovává se nebo zda již byla odeslána, a také dostávat na svoji e-mailovou adresu zprávy o novinkách a probíhajících akcích.


Objednání zboží
Vybrané zboží vložte do košíku v požadovaném množství. Košík je seznam produktů včetně názvu a ceny, které jste si vybrali ke koupi. Máte-li v něm vše, co jste si přáli, objednávku potvrďte tlačítkem Pokračovat k platbě. V dalším kroku vyberte požadovaný způsob dopravy a platby. Objednávka může být rozdělena do několika zásilek s ohledem na rozměry a dostupnost zboží.


Dostupnost zboží
V detailu produktu je vždy uvedeno, zda je zvolené zboží skladem či není. Uvedené popisy dostupnosti:
• skladem - zboží je expedováno do 24 hodin po obdržení objednávky
• skladem u dodavatele - zboží je expedováno od 3 až 5 dnů po obdržení objednávky
• na objednávku - zboží speciální expedujeme dle druhu do 14 dnů

Prodávající si vyhrazuje právo u zboží se speciální dobou dodání (např. Silky, SABO) prodloužit dodací lhůtu - zákazníka je povinen o prodloužení lhůty informovat.


Platba za zboží
• Bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č. 45147081/0100, vedený u Komerční banky,.a.s.
• Bezhotovostně platební kartou
• Bezhotovostně převodem na účet prodávajícího prostřednictvím platební brány GoPay
• Dobírkou v hotovosti při předávání zboží,
• V hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru v provozovně na adrese Poděbradská 186/56, Praha 9 - Hloubětín
• V hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru výdejně zásilek na odběrném místě.


Doprava a platba

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží, zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

• Osobní odběr
Zboží je třeba vyzvednout do 5 pracovních dní. Tato doba začíná plynout následující pracovní den od obdržení potvrzující e-mailové nebo sms zprávy, že je zboží připraveno k vyzvednutí. Osobní odběr je vždy ZDARMA. Platba na místě v hotovosti nebo platební kartou.
• Doprava na udanou adresu
Zboží zasíláme prostřednictvím několika dopravců, konkrétního dopravce volíme vždy dle druhu zásilky. Pokud preferujete Českou poštu, napište tuto informaci do poznámky při objednávání.
• Uloženka
Při výběru druhu dopravy vyberete pobočku Uloženky, kde si chcete zboží vyzvednout. Po převzetí balíčku do přepravy budete dopravcem informováni o stavu vaší zásilky. Na Uloženku lze zaslat pouze zboří standardní velikosti do 20 kg (nesmí jít o zboží nadměrné velikosti - viz info v popisku produktu)

Při objednávce zboží nad 5000 Kč je doprava zdarma.

Převzetí zboží
U přebíraného zboží se prosím přesvědčte, zda odpovídá objednanému modelu a není mechanicky poškozeno. V opačném případě zásilku nepřebírejte a kontaktujte nás. Na pozdější reklamace nebude brán ohled. Přepravci svým podpisem stvrzujete, že jste zásilku převzali v pořádku a nepoškozenou.


Ceník dopravy

1. Osobní odběr ZDARMA
2. Doprava na udanou adresu - 150 Kč
3. Uloženka – 99 Kč

Cena dobírky + 50 kč

V případě, že kupující objedná zboží nadměrné velikosti, nestandardních rozměrů nebo hmotnosti, má prodávající právo vyžadovat příplatek 50 Kč nebo 100 Kč (dle konkrétního zboží) ke standardnímu dopravnému a zaslat zboží dopravcem dle vlastního uvážení.

Reklamace

viz Obchodní podmínky

Formulář pro uplatnění reklamace naleznete ke stažení ZDE: reklamace_form.

Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci je zákazník jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůže uplatnit práva z vad, které sám způsobil nebo o kterých při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s ním, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, zákazník může zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Vyprší-li zákonná lhůta na vyřízení reklamace a z naší strany dosud vyřízena nebyla, lze to považovat za podstatné porušení smlouvy a lze od kupní smlouvy odstoupit.

Odstoupení od smlouvy kupujícím ve 14denní lhůtě

viz Obchodní podmínky

Formulář pro vrácení zboží do 14 dnů naleznete ke stažení ZDE odstoupeni_smlouva_form.


Zrušení objednávky prodávajícím

Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník toto neakceptuje. Prodávající zákazníka o této situaci informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.