Jak nakupovat

Registrace

Nakupovat lze jako nepřihlášený uživatel nebo jako registrovaný zákazník. Registrace umožňuje zákazníkovi sledovat stav jeho objednávky, zda byla objednávka v pořádku přijata, zpracovává se nebo zda již byla odeslána, a také dostávat na svoji e-mailovou adresu zprávy o novinkách a probíhajících akcích.


Objednání zboží

Vybrané zboží vložte do košíku v požadovaném množství. Košík je seznam produktů včetně názvu a ceny, které jste si vybrali ke koupi. Máte-li v něm vše, co jste si přáli, objednávku potvrďte tlačítkem Pokračovat k platbě. V dalším kroku vyberte požadovaný způsob dopravy a platby. Objednávka může být rozdělena do několika zásilek s ohledem na rozměry a dostupnost zboží.


Dostupnost zboží

V detailu produktu je vždy uvedeno, zda je zvolené zboží skladem či není. Uvedené popisy dostupnosti:
• skladem - zboží je expedováno v pracovní dny do 24 hodin po obdržení objednávky  
• skladem u dodavatele - zboží je expedováno v pracovní dny od 3 až 5 dnů po obdržení objednávky
• na objednávku - zboží speciální expedujeme dle druhu do 14 dnů

Prodávající si vyhrazuje právo u zboží se speciální dobou dodání (např. Silky) prodloužit dodací lhůtu - zákazníka je povinen o prodloužení lhůty informovat.


Platba za zboží

  • Bezhotovostně převodem na účet prodávajícího prostřednictvím platební brány GoPay.
  • Bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č. 45147081/0100, vedený u Komerční banky, a.s..
  • Úhrada v hotovosti nebo platební kartou při převzetí zásilky na výdejním místě - WEDO POINT(Uloženka) nebo při doručení na adresu - WEDO HOME.
  • Úhrada v hotovosti nebo platební kartou České poště při převzetí zásilky Balík do ruky nebo Balík na poštu.
  • WEDO BOX - nelze uhradit v hotovosti - platba pouze kartou.

 Doprava

 

 

Max. hmotnost zásilky (kg)

Max. objem (m3)

Nejdelší hrana (m)

Součet tří stran (cm)(d+š+v)

Úložní doba

WEDO HOME - doručení na adresu

do 30

0,2

1,2

210

x

ČESKÁ POŠTA - balík do ruky

do 30

 

1,2

240

7 dní

ČESKÁ POŠTA - balík na poštu

do 30

 

1,2

240

7 dní

WEDO POINT (Uloženka) - výdejní místo

do 15

0,2

1,0

175

5 dní

WEDO BOX

do 15

 

 

(max.41 x 38 x 64 cm)

max. 46 hod.

 Po předání zásilky do přepravy budete dopravcem informováni o stavu vaší zásilky.

 

 Převzetí zboží

 U přebírané zásilky se prosím přesvědčte, zda není mechanicky poškozena. V opačném případě zásilku  ne-

přebírejte a kontaktujte nás na  objednavky@bousekzahrady-eshop.cz.

Na pozdější reklamace nebude brán ohled. Přepravci svým podpisem stvrzujete, že jste zásilku převzali v pořádku a nepoškozenou.


Ceník

Doprava:

Cena vč. DPH

WEDO HOME - doručení na adresu

150 Kč

ČESKÁ POŠTA - balík do ruky

150 Kč

ČESKÁ POŠTA - balík na poštu

150 Kč

WEDO POINT (Uloženka) - výdejní místo

99 Kč

WEDO BOX

79 Kč

 

Platba:

ONLINE PLATBA KARTOU

0 Kč

ONLINE BANKOVNÍ PŘEVOD

0 Kč

GOPAY PENĚŽENKA

0 Kč

GOPAY PENĚŽENKA

0 Kč

GOOGLE PAY

0 Kč

DOBÍRKA

50 Kč

 

Při objednávce zboží nad 5000 Kč je doprava zdarma.

 

 Zboží nadměrné velikosti, nestandardních rozměrů nebo hmotnosti

Objednávka je řešena individuálně. Prodávající má právo vyžadovat příplatek ke standardnímu dopravnému a zaslat zboží dopravcem dle vlastního uvážení.  Objednávky zasílá kupující na objednavky@bousekzahrady-eshop.cz.

 

Reklamace
viz Obchodní podmínky


Formulář pro uplatnění reklamace naleznete ke stažení ZDE: reklamace_form.

Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci je zákazník jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůže uplatnit práva z vad, které sám způsobil nebo o kterých při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s ním, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, zákazník může zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Vyprší-li zákonná lhůta na vyřízení reklamace a z naší strany dosud vyřízena nebyla, lze to považovat za podstatné porušení smlouvy a lze od kupní smlouvy odstoupit.

 

Odstoupení od smlouvy kupujícím ve 14denní lhůtě
viz Obchodní podmínky


Formulář pro vrácení zboží do 14 dnů naleznete ke stažení ZDE odstoupeni_smlouva_form.

Zrušení objednávky prodávajícím

Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník toto neakceptuje. Prodávající zákazníka o této situaci informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.