Jak nakupovat

Registrace
Nakupovat lze jako nepřihlášený uživatel nebo jako registrovaný zákazník. Registrace umožňuje zákazníkovi sledovat stav jeho objednávky, zda byla objednávka v pořádku přijata, zpracovává se nebo zda již byla odeslána, a také dostávat na svoji e-mailovou adresu zprávy o novinkách a probíhajících akcích.


Objednání zboží
Vybrané zboží vložte do košíku v požadovaném množství. Košík je seznam produktů včetně názvu a ceny, které jste si vybrali ke koupi. Máte-li v něm vše, co jste si přáli, objednávku potvrďte tlačítkem Pokračovat k platbě. V dalším kroku vyberte požadovaný způsob dopravy a platby. Objednávka může být rozdělena do několika zásilek s ohledem na rozměry a dostupnost zboží.


Dostupnost zboží
V detailu produktu je vždy uvedeno, zda je zvolené zboží skladem či není. Uvedené popisy dostupnosti:
• skladem - zboží je expedováno do 24 hodin po obdržení objednávky
• skladem u dodavatele - zboží je expedováno od 3 až 5 dnů po obdržení objednávky
• na objednávku - zboží speciální expedujeme dle druhu do 14 dnů

Prodávající si vyhrazuje právo u zboží se speciální dobou dodání (např. Silky, SABO) prodloužit dodací lhůtu - zákazníka je povinen o prodloužení lhůty informovat.


Platba za zboží
• Bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č. 45147081/0100, vedený u Komerční banky,.a.s.
• Bezhotovostně platební kartou
• Bezhotovostně převodem na účet prodávajícího prostřednictvím platební brány GoPay
• Dobírkou v hotovosti při předávání zboží,
• V hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru v provozovně na adrese Poděbradská 186/56, Praha 9 - Hloubětín
• V hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru výdejně zásilek na odběrném místě.


Doprava a platba

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží, zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

• Osobní odběr
Zboží je třeba vyzvednout do 5 pracovních dní. Tato doba začíná plynout následující pracovní den od obdržení potvrzující e-mailové nebo sms zprávy, že je zboží připraveno k vyzvednutí. Osobní odběr je vždy ZDARMA.
• Česká pošta
Zboží zasíláme Českou poštou vždy doporučeně, druh zásilky volíme vždy dle druhu zásilky.
• Uloženka
Při výběru druhu dopravy vyberete pobočku Uloženky, kde si chcete zboží vyzvednout. Po převzetí balíčku do přepravy budete dopravcem informováni o stavu vaší zásilky. Na Uloženku lze zaslat pouze zboří standardní velikosti do 20 kg (nesmí jít o zboží nadměrné velikosti - viz info v popisku produktu)

Při objednávce zboží nad 5000 Kč je doprava zdarma.

Převzetí zboží
U přebíraného zboží se prosím přesvědčte, zda odpovídá objednanému modelu a není mechanicky poškozeno. V opačném případě zásilku nepřebírejte a kontaktujte nás. Na pozdější reklamace nebude brán ohled. Přepravci svým podpisem stvrzujete, že jste zásilku převzali v pořádku a nepoškozenou.


Ceník dopravy

1. Osobní odběr ZDARMA
2. Česká pošta - 150 Kč
3. Uloženka – 99 Kč

Cena dobírky + 50 kč

V případě, že kupující objedná zboží nadměrné velikosti, nestandardních rozměrů nebo hmotnosti, má prodávající právo vyžadovat příplatek 50 Kč nebo 100 Kč (dle konkrétního zboží) ke standardnímu dopravnému a zaslat zboží dopravcem dle vlastního uvážení.

Reklamace

viz Obchodní podmínky

Formulář pro uplatnění reklamace naleznete ke stažení ZDE: reklamace_form.

Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci je zákazník jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůže uplatnit práva z vad, které sám způsobil nebo o kterých při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s ním, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, zákazník může zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Vyprší-li zákonná lhůta na vyřízení reklamace a z naší strany dosud vyřízena nebyla, lze to považovat za podstatné porušení smlouvy a lze od kupní smlouvy odstoupit.

Odstoupení od smlouvy kupujícím ve 14denní lhůtě

viz Obchodní podmínky

Formulář pro vrácení zboží do 14 dnů naleznete ke stažení ZDE odstoupeni_smlouva_form.


Zrušení objednávky prodávajícím

Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník toto neakceptuje. Prodávající zákazníka o této situaci informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.